Hola xics i xiques, benvinguts al vostre bloc d'Educació Física!
Des d'aquesta pàgina web ampliarem la informació i els coneixements que tractem a les classes, intercanviarem les nostres experiències entorn l'educació física i ens servirà com a eina de comunicació principal fora del centre.
Bon inici de curs!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada