dimecres, 10 de setembre del 2014

Benvinguda

Hola xics i xiques, benvinguts al vostre bloc d'Educació Física!

Des d'aquesta pàgina web ampliarem la informació i els coneixements que tractem a les classes, intercanviarem les nostres experiències entorn l'educació física i ens servirà com a eina de comunicació principal fora del centre.

Bon inici de curs!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada