Educació Física al SES La Pobla del Duc
Segon cicle d'ESO
dilluns, 15 de setembre del 2014
4t d'ESO: Quadern de l'alumne Unitat 1
Xics i xiques de quart, ací teniu el quadern de la primera unitat del curs, "
Millorem la nostra condició física
", descarregueu-lo per començar a treballar.
Salut!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada