dilluns, 15 de setembre del 2014

4t d'ESO: Quadern de l'alumne Unitat 1

Xics i xiques de quart, ací teniu el quadern de la primera unitat del curs, "Millorem la nostra condició física", descarregueu-lo per començar a treballar.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada